2011. június 4., szombat

Bevezetés [:

London, a folytonos esőfelhő alatt megbúvó város, ahol az ember szívesen tervezgetné a jövőjét, és élne hosszú, boldog életet. Robert is így volt ezzel. A 22 éves egyetemista srácnak mindene megvolt. Egy gondoskodó és szerető család, barátok, mindennapra más barátnő, egyszóval gondatlan élet állt előtte. Nem is gondolt arra, mi lenne ha egy váratlan katasztrófa mindettől megfosztaná.

Vajon meg tud küzdeni az élet megpróbáltatásaival, vagy feladva mindent elvérzik? Találhat-e valakit, aki visszavezeti őt a helyes útra?

Los Angeles, a híresek és gazdagok városa, a pénz birodalma, ahol az egymáson átgázolás a legfőbb erény. Ide született Kristen, aki nem folyt bele ebbe korrupt világba. Az élete hasonlít egy átlagos huszonéveséhez. Buliból bulira jár, népszerű az iskolájában, ám egy nem várt esemény következtében kénytelen elhagynia az otthonát.

Képes lesz beilleszkedni egy új városba, ahol más szabályok érvényesek? Rátalálhat-e úgy a szerelem, hogy az nem a felhők fölé emeli, hanem mélyen megsebzi őt?

18 megjegyzés:

  1. Sziasztok lányok! :)
    Ez a kis bevezetés elég sejtelmesnek bizonyult. Megindult bennem a fantáziálás, hogy vajon honnan, miképp és hogyan indul majd a történet és persze a folytatásán is pörög az agyam. Persze fogadni mernék, hogy még hasonlítani sem fog az eredetire, vagyis a tiétekre.
    Kíváncsian várom már az első részt, igaz -mint azt ismertettétek is-, csak később érkezik majd.
    De gondolom azért muszáj volt feltennetek, hogy bosszantsátok, idegesítsétek, kikészítsétek és a saját kíváncsiságával lyukat fúrjatok az oldalába szegény-szegény Rosella nénéteknek! xD
    Ezt megjegyeztem! *durci*
    xD

    VálaszTörlés
  2. JÚLIUS?
    ez igaz, vagyis csak szimplán szar a szemem...?! xD
    máár úúúgy olvasnám :D ♥♥ 100% eredeti történet, és 100% k*rva jó sztori...már elnézést a kijelentésért!
    nos, az biztos, hogy várni kell rá, de szívesen várunk rá :D

    xoxo bettus (:

    VálaszTörlés
  3. Engem meggyőzött!!! =D
    Kíváncsi leszek az első részre, mert már ezzel a kis bevezetővel is eléggé felkeltettétek az érdeklődésemet! (L)

    VálaszTörlés
  4. Istenem! Már is olvasni akarom az első fejezetet és utána a többit. Annyira kíváncsi lettem. Nagyon tetszik ez a kis bevezető. Úgy gondolom hogy ebben a történetben nem fogjuk hiányolni a bonyodalmat:D Nagyon várom már..
    Katta

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    Már én is szívesen olvasnám az első fejezetet.
    Két ember, akinek vmilyen tragédia történik az életben. Nem akarok kombinálni, de nagyon jó történetet fogtok ebből kihozni, az biztos.
    Ágika

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok...
    WWWWÁÁÁÁÓÓÓ!!!
    Nagyon meggyőző lett ez a kis bevezetés...
    Én már alig várom,hogy elkezdődjön ez a töri...:)
    Puszi<3
    Dóry

    VálaszTörlés
  7. Én már alig várom ezt a történetet is!!
    Nagyon jónak ígérkezik, és téged ismerve nem lesz hiány a történetben az izgalmakból... :)
    Várom, hogy ezt is olvashassam!! :)
    Puszi: Kitti

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Én már nagyon várom.
    Jó sok bonyodalom lesz azt már most sejtem. De az a jóó. ^^
    Jónak ígérkezik és tudom, hogy az is lesz. (:
    Engem meggyőzött. ^^

    Puszi: Stevie Rae.

    VálaszTörlés
  9. Hát jó, lehet, hogy én vagyok a frucsa, de... Már most imádom.:) Ebből csak egy jó történet lehet, már az bevezetője is az. Várom nagy kiváncsian.;)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Nagyon tetszik a töri. Jó, jó, nem is tudom miről szól, de ahogy a bevezetést olvastam, nagyon megtetszett!
    Megértem, hogy majd csak júliusban lesz friss, hiszen Lillucinak akkor járnak le a vizsgaidőszakai, nem? Vagy én értettem félre???
    Mind1, a lényeg, hogy majd csak augusztus végén fogom olvasni... Bocsi...
    xoxo
    Noémi

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok csajok :)

    Érdekesnek igérkezik nagyon várom hogy mi lesz belőle bár nekem úgy tűnik hogy Robtól elveszítek a családját :( szegény már most sajnálom és gondolom Kris majd megvígasztalja bár én lennék Kris :D na jó erről ennyit nagyon tetszik és kurva jó a dizi nagyon tetszik hogy feket fehér alapon és hogy tök jól lehet olvasni nem rohad bele a szemem a monitorba bár akkor is olvasnám ha beledöglenék :D nagyon várom már hogy jövőhónap legyen :) sziasztok és legyetek rossssszak Andi

    VálaszTörlés
  12. Biztos hogy olvasni fogom ezt az új történetet!
    Felkeltette az érdeklődésemet! Meg különben is amibe ti belekezdtek az csak jó lehet! Főleg hogy ketten! Szóval várom az első fejit!:)

    Brigi

    VálaszTörlés
  13. Érdekesen hangzik... kíváncsi vagyok hogy mit hoztok ki belőle, de biztos jó lesz :)
    Sok sikert és ihletet hozzá!
    puszi♥

    VálaszTörlés
  14. szia! nagyon tetszik a fejezet meg a blog is.

    Nézd meg az ennyimet is ha akarod és irj komit és ha szeretnéd kövesd a blogot :D
    köszi.
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés
  15. jól hangzik, és nagyon várom már hogy olvassam...ami pontosan mikor is lesz?
    remélem minél hamarabb
    puszi waltex

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok lányok!!!!
    Igazából csak érdeklődni szeretnék hogy mikor lesz itt friss?
    Puszi nektek

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok!

    Wow, nekem nagyon tetszik a történet! :) Nagyon várom az első fejezetet. kíváncsi vagyok mi lehet az a katasztrófa ami Rob életében bekövetkezik, és miért kell majd elmenni Krisnek.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok!
    Nagyon érdekesnek ígérkezik. Már várom!
    Nikol

    VálaszTörlés